چرا اوج فراز بیهق؟
  • استفاده از تكنسين هاي با تجربه
  • بكارگيري تجربيات چندين ساله در تعميرات و خدمات پس از فروش
  • خدمات حرفه اي و پيوسته با نرم افزار هاي مديريتي سرويس و نگهداري
  • هماهنگي هاي لازم با مديران ساختمان و آموزشهاي اوليه ‌پيرامون سرويس
  • ارائه آموزش تكنيكهاي در حال كار با شركت با متد روز و استاندارد هاي روز
  • ارائه خدمات 24 ساعته به هتل آپارتمانها و برجهاي مسكوني
  • هدفمند سازي سرويس در جهت ارائه مشتري مدار
اطلاعات تماس:
  • آدرس :مشهد، بلوار ملک آباد، ملک آباد 7،
    خیابان فرهاد 24، ساختمان هنر، طبقه اول،
    واحد 11
  • شماره تماس : 09156206306
  • ایمیل ما :info@owjlift.com

فناوری کنترل مقصد Distination Control

فناوری کنترل مقصد یا Destination Control

هنگامی که در یک ساختمان بزرگ چندین آسانسوروجود داشته باشد، جهت بهینه سازی در زمان انتظارمسافران و همچنین بهینه سازی در مصرف انرژی با استفاده از الگوریتم های تعریف شدهدر سیستم نصبآسانسور، باتوجه به مقصد هر یک از مسافران، آسانسورهای مورد نظر را جهت سرویس دهی به آنان احضار می کند.   
نحوه احضار آسانسورهایدارای سیستمDestination control بدینطریق است که ابتدا کلیه آسانسورها نامگذاری شده و همچنین یک صفحه کلید برای کلیه آسانسورها در کلیۀ طبقات وجود داشته ومسافر شماره طبقۀ مقصد خود را در آن صفحه کلید وارد می کند. در این لحظه با توجهبه محاسبات انجام گرفته ،صفحه نمایش به مسافر اعلام می کند که کدامیک از آسانسورهابرای سرویس دهی به آن شخص آماده می شود. به این ترتیب مسافران بر اساس مقصد خود درمبدأ تقسیم می شوند و لزومی ندارد که به طور پراکنده سوار آسانسورهای مختلف شده ودر هر طبقه توقف داشته باشند. 
طبق محاسبات آماری مندرج دریک مجلۀ آمریکایی برای یک مثال خاص نشان داده شده که با اجرای سیستم کنترل مقصد میتوان با استفاده از 6 آسانسور به کارایی 8 آسانسور رسید، زیرا ترافیک بطورمناسب تقسیم شده و سرعت عمل بطور قابل ملاحظه افزایش خواهد یافت.

قابلیت دیگر سیستم کنترل مقصد در ساختمانهایی است که امکان حرکت آسانسورها در طبقات مبدأ و مقصد یکسان نیست، بعنوان مثالیک آسانسور فقط تا طبقه همکف پایین می رود اما آسانسور دیگر در همان مجموعه ممکناست تا طبقه منفی 3 هم پایین برود، و همچنین برای توقف های آخر نیز هکذا. تاکنونبرای چنین شرایطی معمولا یک کلید اضافه هم در کنار دو کلید متداول آسانسورها برایرفتن به پایین ترین و بالاترین طبقات قرار می گرفت که گاهی هردو کلید توسط مسافربرای رفتن به بالاترین یا پایین ترین طبقات زده می شد و ترافیک مضاعفی را ایجاد میکرد. ولی در سیستم کنترل مقصد کافیست که هرمسافر کلید طبقه مورد نظر را بفشارد لذا سیستم آسانسوری را احضار میکند که آن طبقهخاص در آن تعریف شده باشد.   

 

مطالب دیگر


نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، معماری و عمران مشهد 1397
1396/12/22

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، معماری و عمران مشهد 1397بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، معماری و عمران، صنایع سرمایشی و گرمایشی ایران در تاریخ 29 خرداد تا 2 تیرماه 1397 در محل دائمی ن...


ادامه نوشته


حادثه در پله برقی مترو تهران
1397/05/16

نقص فنی پله های برقی مترو حادثه ساز شد. مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در این حادثه 7 شهروند تهرانی در ایستگاه متروی میرداماد به دلیل آنچه که تاکنون خرابی پله برقی این ایستگاه اعلام...


ادامه نوشته


اتصال خط یک به خط دوم قطار شهری مشهد در هفته آینده
1397/02/15

شهرداری مشهد مقدس، قاسم تقی‌زاده خامسی در همایش تفریحی ورزشی خانوادگی کارکنان شهرداری مشهد که به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در مجموعه ورزشی شهدای شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی کرد...


ادامه نوشته


سیم بکسل گستاوولف آلمان
1397/06/29

سیم بکسل اصل گوستاولف چه مشخصاتی دارد؟چگونه بفهمیم سیم بکسل اصل آلمان است؟فرق سیم بکسل آلمان با نمونه های چینی چیست؟نماینده گوستاولف آلمان را از کجا تشخیص دهیم؟اگر این سوال ها برای شما هم پیش آمده و ب...


ادامه نوشته


گشایش نمایشگاه صنعت ساختمان در رشت
1397/02/05

در چهاردهمین نمایشگاه ملی صنعت ساختمان رشت، در حدود  ۸۵ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های گیلان، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، البرز، یزد، قزوین، قم...


ادامه نوشته